The greatest 更出色的我

Peformer: Sia

 

#WEAREYOURCHILDREN

#我們都是你們的孩子

 

Uh-oh, running out of breath, but I

喔噢,已經喘不過起來,但我

Oh, I, I got stamina

噢,我仍能走下去

Uh-oh, running now, I close my eyes

喔噢,邁步奔跑吧,我閉上雙眼

Well, oh, I got stamina

那麼,噢,我仍能走下去

And uh-oh, I see another mountain to climb

還有,喔噢,我見到另一座需要攀越的高山

But I, I, I got stamina

不過,我,我仍能走下去

Uh-oh, I need another love, be mine

喔噢,我需要一種愛,去做自己

Cause I, I, I got stamina

因為,我,我,我仍能走下去

 

Don't give up, I won't give up

不要放棄,我不會放棄

Don't give up, no no no

不要放棄,不、不、不

Don't give up, I won't give up

不要放棄,我不會放棄

Don't give up, no no no

不要放棄,不、不、不

 

 

I'm free to be the greatest, I'm alive

無人能束縛我成就更出色的自我,我還活著

I'm free to be the greatest here tonight, the greatest

今晚無人能束縛我能活得更出色,更出色

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

 

 

Well, uh-oh, running out of breath, but I

那麼,喔噢,已經喘不過起來,但我

Oh, I, I got stamina

噢,我仍能走下去

Uh-oh, running now, I close my eyes

喔噢,邁步奔跑吧,我閉上雙眼

Well, oh, I got stamina

那麼,噢,我仍能走下去

And oh yeah, running to the waves below

而且 噢對,迎向濤浪底下

But I, I got stamina

不過我,我仍能走下去

And oh yeah, I'm running and I've just enough

而且 噢對,我在奔馳,我完美得剛剛好

And uh-oh, I got stamina

那麼,喔噢,我仍能走下去

 

Don't give up, I won't give up

不要放棄,我不會放棄

Don't give up, no no no

不要放棄,不、不、不

Don't give up, I won't give up

不要放棄,我不會放棄

Don't give up, no no no

不要放棄,不、不、不

 

 

I'm free to be the greatest, I'm alive

無人能束縛我成就更出色的自我,我還活著

I'm free to be the greatest here tonight, the greatest

今晚無人能束縛我能活得更出色,更出色

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

 

Oh-oh, I got stamina

噢、噢,我仍能走下去 x4
 

Hey, I am the truth

嘿,我就是答案

Hey, I am the wisdom of the fallen - I'm the youth

嘿,我懂怎樣墮落 ——我是年輕人的一群

Hey, I am the greatest

嘿,我就是最好的

Hey, this is the proof

嘿,這就是証明

Hey, I work hard, pray hard, pay dues, hey

嘿,我埋頭苦幹,我誠心禱告,我付出代價,嘿

I transform with pressure - I'm hands-on with effort

我與壓力共同成長 ——我動手賣力去做

I fell twice before my bounce back was special

我跌倒過兩次 直到我能挺身站起來

Letdowns will get you, and the critics will test you

惡耗會擊垮你,輿論會試驗你

But the strong will survive, another scar may bless you, ah

但適者會生存,傷疤會成為祝福


Don't give up (no no), I won't give up (no no)

不要放棄(不、不),我不會放棄(不、不)

Don't give up, no no no (nah)

不要放棄,不、不、不(不要)

Don't give up, I won't give up

不要放棄,我不會放棄

Don't give up, no no no

不要放棄,不、不、不

 

 

I'm free to be the greatest, I'm alive

無人能束縛我成就更出色的自我,我還活著

I'm free to be the greatest here tonight, the greatest

今晚無人能束縛我能活得更出色,更出色

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

(Don't give up, don't give up, don't give up, no no no)

(不要放棄、不要放棄、不要放棄,不要不要不要)

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

(Don't give up, don't give up, don't give up, no no no)

(不要放棄、不要放棄、不要放棄,不要不要不要)

 

The greatest, the greatest alive

做個重要的人,活生生的人

(Don't give up, don't give up, don't give up; I got stamina)

(不要放棄、不要放棄、不要放棄,我仍能走下去)

 

只要活著,一切都有可能。

 

arrow
arrow

    日一 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()